INACZEJ

4699227_152765657_9267916Kilka przykładów jak można zrobić reklamę inaczej. To, co istotne, choć często umyka większości twórców reklam, że tu nie trzeba tłumaczyć odbiorcy lub zleceniodawcy reklamy co poeta ma na  myśli, a przekaz jest mocny i trafiający w sedno, choć nietypowy… 

Za każdym razem, kiedy jestem świadkiem  t ł u m a c z e n i a  zleceniodawcy, co dana reklama, spot czy inny przekaz reklamowy ma na celu, jaki jest jej przekaz lub jak ją trzeba „zrozumieć” to wiem, że jest to reklama bez sensu i że zleceniodawca po prostu staracił pieniądze. Jest pewna pułapka pomiędzy stworzeniem reklamy inteligentnej, a reklamy dla: „no wie pan, to jest dla inteligentnych ludzi”. Wpada w nią wielu tworzących reklamy. Żeby tego uniknąć trzymajcie się Einsteina, który zwykł mawiać: „Uczyń wszystko jak najprostszym, ale nie idź na łatwiznę.”

Kilka przykładów, gdzie ich twórcy nie wpadli w tą pułapkę i to się nazywa doskonałym użyciem neuromarketingu:

4699227_152765780_9267929

4699227_152765652_9267915

4699227_152765722_9267918

4699227_152765657_9267916

Poniżej wynik „walki” reklamowej (była rozłożona w czasie) pomiędzy AUDI, BMW I BENTLEY:

przesłanie od BMW do AUDI:

main-qimg-fc727247dd9f1b7abd5b38f24faef941

Odpowiedź AUDI do BMW:

main-qimg-d5ec0142e18e1801980dfe47d2a97207

Odpowiedź  BENTLEY do BMW i AUDI:

main-qimg-c17dd6f15bb2eff81fc3ac2ac0859183

W kolejnym wpisie kilka spotów reklamowych też zrobionych „inaczej”.

Elwira Stadnik

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s