Neuromarketing

podpis2Neurologia i jej naukowe badania połączone z potrzebami rozwoju biznesu dają efekt w postaci neuromarketingu. Kto dziś wciąż myśli, że bez wsparcia autentycznej, dogłębnej wiedzy o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu można osiągnąć sukces w sprzedaży – ten trafia na ławkę rezerwowych…

Neurologia, neurobiologia i wiedza w nich zawarta – to potężne narzędzie dające przewagę wszystkim, którzy ją stosują w reklamie, strategiach, brandingu czy kampaniach reklamowych.

Neuromarketing dostarcza wiedzy o tym jak naprawdę działa umysł człowieka, który zamierza coś kupić.

Neuromarketing oszczędza pieniądze zleceniodawców.

Neuromarketing działa zgodnie z zasadami ludzkich zachowań i wzorców psychicznych.

Neurmarketing tworzy szybki, skuteczny i trwale zapamiętany przekaz medialny.

To nie kolejna sztuczka dla pseudo-fachowców od reklam. Trwa ostra walka na rynku oferowanych towarów czy usług i powierzanie tworzenia reklam “artystom”jest niczym podróż we mgle. Ponieważ reakcją na widok dzisiejszych reklam jest odruch obronny: wyłączanie telewizorów lub instalowanie programów blokujących reklamy w internecie. Kogo stać dziś na bezrozumne tracenie pieniędzy?

Neuromarketing nie modyfikuje, nie zmienia, nie manipuluje umysłem człowieka. To wiedza pozwalająca zrozumieć kiedy i dlaczego konsument podejmie decyzję na TAK. Neuromarketing wykorzystywany jest przez wielkie firmy tego świata, firmy, które trwają, doskonalą swoje produkty, usprawniają swój customer serwis, zdobywają coraz to nowych klientów, z roku na rok rozwijają się i zyskują coraz to lepszą opinię.  Bo wiedzą do czego naprawdę dąży mózg człowieka, wiedzą czego mózg ludzki pragnie w oparciu o naturalny proces rozwoju i ewolucji.  Jeśli natomiast chcesz przeczytać o manipulacji umysłem to wejdź tu: NLP w PL

Przed naszymi oczami każdego dnia przetacza się około 1700-2000 obrazów reklamowych, nie zapominając o naszych uszach bombardowanych tekstami audio–reklamowymi. Z tych 1700 obrazów mózg ludzki, zapamięta jedynie 2 – 3. Cała reszta jest niezauważalna dla mózgu, ponieważ mózg odrzuci wszystko to, co nie sprawiło na nim emocjonalnego wrażenia. Ale jak to zrobić? Jak sprawić, żeby z zalewu reklam mózg klienta zauważył tą a nie inną? I zapamiętał? I podjął decyzję na TAK? Do tego potrzebna jest ogromna wiedza z zakresu psychologii, behawioryzmu, neurobiologii, socjologii mediów, brandingu, wiedza która de facto pomaga zaspokoić potrzebę rozwoju człowieka i wypełnić jego naturalne dążenie do podnoszenia statusu życia. Wszystko inne jest jak opowieść idioty, głośna i wrzaskliwa, acz nic nie znacząca dla naszego progresu.

e.s.

Reklamy

2 thoughts on “Neuromarketing

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s