TNT – We know drama, odc. 1 – kotwiczenie klienta doskonałe

TNT„Nie wolno zapominać, że świadek, zarówno w momencie samego zdarzenia, które obserwował jako naoczny widz, jak i w czasie, gdy o nim opowiada, znajduje się często w stanie silnego podniecenia i wielkiej ekscytacji, które to stany sprawiają, że ma on tendencję do zmiany konkluzji. Ów proces, raz puszczony w ruch, nie ma właściwie końca; skoro zaś tak mają się sprawy z percepcją zdarzeń w normalnych warunkach, z tym silniejszym odbiorem podlega rzeczywistość, gdy zdarzenia atakują zmysły z wielką siłą, szczególnie zaś zmysł wzroku.”  Reiner Kochte, Kriminalsitik, rozdział „Przesłuchiwanie świadków”.

Ta reklama, a właściwie użyłabym określenia: live advertisement performance,  zakotwiczyła wszystkich, którzy brali udział w jej oglądaniu, niemalże fizycznie uczestnicząc w jej kolejnych wydarzeniach. Zaangażowane zostały emocje tak silne, że nie ma możliwości, aby ktokolwiek o niej zapomniał lub nie opowiedział o niej tym, którzy jej nie widzieli. Tak się kotwiczy klienta, jednakże to, co powinno nastąpić po takim spektakularnym w swym efekcie wydarzeniu reklamowym, musi zachować ciągłość wrażeń, jakie oferuje swoim klientom.

Producent: Nozon Media

Klient: TNT/Turner Broadcasting System Europe Ltd.

podpis2

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s